Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Τίτλος Βιβλίου: Η αδερφή μου η Κλάρα και ο θησαυρός των πειρατών.

Όνομα συγγραφέα:Ντιμίτερ Ινκιοφ.
Εικονογράφηση: Fritz Goller.
Εκδόσεις : Πατάκη
Τμήμα Δ2
Δασκάλα:Μουμουλίδου Ευγενία

Τι μου άρεσε περισσότερο:

Μου άρεσε περισσότερο εκεί που ο Ρομπερτίνο τους ξεγέλασε με τα λεφτά που θα έπρεπε να τα πάρουν τα παιδιά και εκεί που αποκοιμηθήκαν τα παιδιά την ώρα που ξεκουράζονταν απ’το σκάψιμο.

Περίληψη:

Ένα βιβλίο από τη σατιρική σειρά “ Η αδερφή μου η Κλάρα ” που κάνει σ’ολο το κόσμο τα παιδιά να γελούν. Η αδερφή μου η Κλάρα έχει κάτι τρελούτσικες ιδέες, άλλο πράγμα! Αυτήν την φορά θα πάμε στις διακοπές να ανακαλύψουμε έναν πειρατικό θησαυρό. Και μια που η Κλάρα έχει έναν χάρτη καταπληκτικό, αποκλείεται να δυσκολευτούμε…

Μπλεόνα Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρέπει να είστε μέλος αυτού του ιστολογίου για να σχολιάσετε τις αναρτήσεις μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.